יום שלישי, 31 באוגוסט 2010

מוכרחים מתנה

רבות כבר נכתב במלאת שנה לעלייתו לאוויר של הבלוג. וכשאני אומר שרבות נכתב, כוונתי היא שאני כתבתי רבות. ואולם, העורך האכזר השליך לפח האשפה של הרשת חלק ניכר מן המלל שנשפך, ולאחר התערבותו הכירורגית לא נותר אלא הפוסט הקצר, התכליתי, הרזה והשרירי הזה. העורך האכזר הסביר כי מאוד חשוב שהפוסט יהיה בצלם כותבו.
-
מחשבות רבות ליוו את הבלוג בצעדיו הראשונים. עמלתי לא מעט מתוך ניסיון לגבש קול ושפה שיאפיינו אותו. כמובן שכשלתי כישלון חרוץ, ובדיעבד אחד ממקורות ההנאה שלי מהכתיבה כאן היה היעדרם של קול אחיד או שפה אחת.
-
אחד הכללים שקבעתי לעצמי בתחילת הדרך היה הימנעות מוחלטת משימוש במילה "אני" ומשימוש בכתיבה בגוף ראשון. ההנחה הייתה כי מאחר שממילא כתיבת בלוג היא פעולה נרקיסיסטית, זה יהיה מוגזם להעצים את האהבה העצמית עם דיבורים נוסח "אני אני אני". ובכן, עמדתי בכבוד בכלל הזה במשך שלושה פוסטים שלמים.
-
לאחרונה התחלתי לשים לב יותר ויותר שאחת התוצאות של הפרסומים בבלוג הזה היא הימנעות של חברים מלהציע מקומות להיפגש בהם, מתוך חשש שטעמם בקפה אינו עומד בסטנדרט הגבוה שהוצב, ומתוך חשש שהם יזכו לנחירות בוז אישיות או פומביות. ובכן, אין כל כך מה לדאוג. בדרך כלל אני סובל בשקט ושותה תה.
-

אם אני יכול להצביע על כישלון משמעותי של הבלוג בשנתו הראשונה, אזי מדובר בהצעות הנישואין ש(לא) קיבלתי בעקבותיו. הזמנתי כאן, בבוקסה למעלה מצד שמאל, כל דכפין להציע לי להיות איתו לנצח, ובמשך שנה שלמה קיבלתי הצעה אחת, אמנם מבחור חמוד להפליא, ואולם התברר שהמיועד היה מסובך בפלילים ובינתיים הוא אף איבד עצמו לדעת.-
-
=
-
תודה על תשומת הלב עד כה. לי היה כיף, מקווה שגם לכם. שואף להמשיך להיות כאן כל עוד יש מה להגיד.



11 תגובות:

  1. תהיתי מה מביאים ליומולדת של בלוג שיש לו הכל. ספרים אתה לא צריך. קפה אתה שותה מספיק. יתכן, אם כן, שצריך איזו מזכרת, משהו בעל ערך סמלי וסנטימנטלי ולא רק בעל ערך חומרי. אז שיהיה יומולדת שמח.
    http://msc.walla.co.il/archive/573504-5.jpg

    השבמחק
  2. מזל טוב! חתול, תעשה לי כלב!

    השבמחק
  3. לא הבנתי. אסף גולדרינג הציע לך נישואים?
    ואני בכלל לא אומרת לך מזל טוב, כי אתה מרשע ולא עונה לי לתגובות.

    השבמחק
  4. רוזה מרציפן - מצטער, את צודקת. זה באמת לא יפה לא להגיב לתגובות.

    השבמחק
  5. פוקס שימי הולדת מייאשים אותו31 באוגוסט 2010 בשעה 23:14

    אני אמשיך בדרכו של רועי, ואביא את המתנה הזאת:

    http://laufabraud.blog.is/img/tncache/500x500/63/laufabraud/img/c_documents_and_settings_administrator_my_documents_my_pictures_gillette_reich_3.jpg

    השבמחק
  6. רומפלשטילצכן1 בספטמבר 2010 בשעה 1:59

    הבלוג שלך נכשל מסיבה אחת עיקרית: סתימת פיות. השתקת מגיבים שהעשירו את הדיון, דוגמת אחד שמבין באמת וציפי מפתח תקווה, ומאז החלה התדרדרות בבלוג, הן בכמות ואיכות הכתיבה והן ברמת התגובות. חוץ מזה, חצי מהפוסטים הם על אנינות הטעם שלך בקפה, אז כדאי שתדע שהאדם הסביר לא באמת מבדיל בין קפה של ארומה לבין קפה של ארקפה לבין הקפה שאתה אוהב לשתות, ולכן זה לא מעניין אותו.

    השבמחק
  7. רומפלשטילצכן - אם באמת הייתי סותם פיות, אז הייתי כבר נוקט בפעולות על מנת למנוע ממך לשתות קפה(?) נטול קפאין(!)
    זאת ועוד, אחד שמבין באמת הוזמן לפתוח בלוג משלו. אין לי שליטה על העדפתו להשחית את זמנו בישיבה בארומה.

    פוקס - תודה רבה. ניתן להמשיך להרעיף מתנות

    השבמחק
  8. כבר אמרתי במקום אחר, הכל עניין של מין (או סטיות). כשאך גיליתי את הבלוג כמעט שלחתי הצעת נישואין, אלא שעם המעבר בין הפוסטים הבנתי שזה לא יצלח.
    בלוג נפלא, שלך ושל רועי הם פשוט שני האהובים עליי ברשת (ויש בלוגים מעולים שם בחוץ, פשוט ששני אלה משעשעים אותי תמיד).

    השבמחק
  9. דבר נוסף - השעות שבהן אתה מגיב תגובות וקם בימי חופש - הן סיבה נוספת לכך שלא יצלח בינינו, למרבה הצער.

    השבמחק
  10. עוגיפלצת - תודה רבה :) רועי מסמיק.

    השבמחק
  11. רועי חזר מהפילאטיס, והוא אכן מסמיק. תודה.

    השבמחק