יום שלישי, 16 בפברואר 2010

דיכוטומיה א'

רועי ואני שוחחנו בסמוך לפרסום הפוסט הקודם.
גד
=
גד
רועי: הפוסט הזה מצריך שאני אגיב אליו, וניסוח התגובה הוא עבודה קשה
גד
יפתח: תגיב לפוסט הזה בטוקבק או בפוסט בבלוג שלך?
גד
רועי: בטוקבק
גד
יפתח: טוב, אז תגיד לי כשאתה מטקבק, ואז אקרא. אני מקווה שמדובר בטוקבק חיובי
גד
רועי: לא, זה לוקח לי המון זמן כי אני מקליד "פחח" עם מספר תלת ספרתי של "ח"
גד
יפתח: זה לא נשמע לי יפה
גד
רועי: טוב, אז זה לוקח לי המון זמן כי אני מקליד "מקסים" עם מספר תלת ספרתי של "ם"
גד
יפתח: זה לא נשמע לי סטרייטי
גד
רועי: וכאלה הם החיים, מחולקים דיכוטומית בין "יפה" לבין "סטרייטי"

7 תגובות:

  1. אה, שכחתי לשאול: מי זה הגברבר השרמנטי והמסוקס בתמונה בפוסט הקודם?

    השבמחק
  2. אני לא בטוח מי זה, אבל נראה לי שהוא פוסע לו גם כן בין שני צדי הדיכוטומיה של "יפה" ו"סטרייטי"

    השבמחק
  3. מזתומרת אתה לא יודע? לא אתה צילמת?

    השבמחק
  4. לא, דווקא אני צילמתי. משום מה, לא ניתן קרדיט. אם הייתי מכיר עורכידין, אולי הייתי מגיש תביעה.

    השבמחק
  5. האמת היא שרועי רצה לצלם את הפוסטר אבל הגברבר השרמנטי והמסוקס נדחף לתמונה

    השבמחק
  6. זה, אולי, המקום לציין כי מבין האנשים שהשתתפו בשיחה שצוטטה בגוף הפוסט, לא אני הוא בעל ההרגל לצלם אנשים זרים בבתי קפה.

    השבמחק